Pristatymo sąlygos

Gėlės į namus Vilniuje, gėlių pristatymas Vilniuje, o taip pat puokščių ir dovanų krepšeliai. Mes žinome kaip, perkant gėles pas mus, suteikti Jums malonumą!

Pristatymo data ir laikas

Gėles pristatome tik Vilniuje ir Vilniaus rajone.

Pristatymai vykdomi nuo 9:00 iki 21:00 valandos.

Vasario 14 d .DIRBAME, PRISTATOME.

Gėles galima užsakyti tą pačią dieną arba pasirūpinti iš anksto (prieš 2-3 dienas). Egzotines ir nesezonines gėles siūlome užsisakyti ne vėliau kaip prieš savaitę.

Tai pačiai dienai užsakymai priimami iki 13.00 val.

Datą ir laiką renkasi klientas, pildydamas užsakymą. Gėlės į namus ir gėlių pristatymas Vilniuje vykdomas flowersbar.lt – gėlių pristatymo tarnybos. Gėles pristatysime po 3-4 valandų nuo užsakymo (jeigu mokama grynais) arba mokėjimo (atsiskaitant bankiniu pavedimu) patvirtinimo.

Pristatymo kaina

  • Vilniaus miestas – nemokamai
  • Vilniaus rajonas – 15 eurų

Gėlių pristatymas tiksliu laiku

Laikas skaičiuojamas 1 valandos tikslumu (8:00-9:00 , 10:00-11:00 ir t.t). 5 € (papildomas mokestis).

Tikslaus laiko negalime garantuoti Šv. Kalėdų, Kūčių, Naujųjų metų, Šv. Valentino, Kovo 8, Mamos ir Tėvo dienomis.

Gėlių pristatymas be gavėjo adreso – tai įmanoma!!!

Jūs nežinote gavėjo adreso? Nesijaudinkite! Praneškite mums Jo telefono numerį, vardą ir mes asmeniškai susitarsime dėl laiko ir vietos. Visa tai galite padaryti pildant užsakymą ir įrašant gavėjo telefono numerį skiltyje „Gavėjo duomenys“.

Paslauga nemokama.

Anoniminis gėlių pristatymas Vilniuje

Anoniminis gėlių pristatymas Vilniuje nemokamai – paslauga tikrų siurprizų mėgėjams. Internetu užsakę šią paslaugą, galite būti ramūs – neišduosime ką pristatysime ir nuo ko, jeigu tik patys nenorėsite pasirašyti atvirutėje. Šią paslaugą galite užsisakyti pažymėję ją skiltyje „Papildomos paslaugos“.

Paslauga nemokama.

Gėlės į namus, darbą, ligoninę ar viešbutį

Mes pristatome gėlės ne tik namų, bet taip pat ir darbo adresu. Viešbutyje (ligoninėje) gėles pristatome į kambario (palatos) numerį, kurį nurodė klientas. Jei jūs užmiršote kambario (palatos) numerį, bet žinote įstaigos pavadinimą, to visiškai pakanka, kad įteiktume gėles tiesiai gavėjui į rankas.

Paslauga nemokama.

Gavėjo įspūdžiai

Nauja paslauga, kurią galite gauti tik flowersbar.lt internetinėje parduotuvėje.

Brangus Jums žmogus aprašys savo jausmus, kuriuos patyrė gaudamas dovaną. Mes persiųsime šią brangią žinutę į Jūsų nurodytą elektroninį paštą. Paslauga negalima tik gavėjo atsisakymo atveju.

Paslauga nemokama.

Mūsų misija – padovanoti šypseną Jums ir Jūsų artimui.

Nuotrauka gavimo metu

FlowersBar komanda, nufotografuos įteikimo momentą. Tai mūsų dovana Jums, nes leidžiate mums dovanoti šypsenas, kuriomis norime dalintis. Paslauga gali būti neįmanoma tik tuo atveju, jei pats gavėjas nesutiks fotografuotis. Nuotrauką persiųsime į Jūsų nurodytą elektroninį paštą.

Ataskaita apie užsakymą

Užsakymo apmokėjimo, vykdymo, ir pristatymo ataskaitą Jūs galite sekti bet kuriame savo įrenginyje, kuriame yra interneto ryšys, tiesiog suveskite vartotojo vardą ir slaptažodį. Juos gausite į savo elektroninį paštą, padarę užsakymą. Patvirtinimas apie įvykdytą užsakymą bus išsiųstas sms žinute ir į Jūsų nurodytą elektroninį paštą.

Paslauga nemokama.

Dėmesio!

Pristatymo vietoje kurjeris laukia 15 minučių. Jei gavėjo nėra, kurjeris turi teisę palikti puokštę bet kuriam asmeniui patalpoje kur turėtų būti gavėjas. Jei nurodytu adresu nėra nei vieno asmens, kuriam galima palikti puokštę, tada kurjeris atveža ją atgal į biurą.

Mes neatsakome už pavėluotą pristatymą arba nepristatymą, jei nurodytas neteisingas gavėjo telefono numeris ar pateiktas adresas buvo nepilnas, ir neturėjome galimybės susisiekti su užsakovu. Jei gavėjo nerandame, bandome susisiekti su gavėju ir pristatyti gėles Jam tinkamu laiku, per 24 valandas nuo pirmo bandymo pristatyti, bet ne vėliau kaip iki 21 val. Nepavykus pristatyti užsakymo, Vilniuje ir jo rajone (už papildomą 10€ mokestį) gėles pristatysime kitu kliento nurodytu adresu. Jei tai nebus įmanoma, pinigai už prekes ir paslaugas grąžinami nebus. Nusiskundimai dėl kokybės iš gavėjo priimami tik prekės įteikimo metu. Jei gavėjas nenori priimti gėlių, pinigai užsakovui negražinami, bet dar tą pačią dieną už papildomą mokestį Vilniuje ir jo rajone mes Jas pristatysime ten kur Jums patogu. Jei klientas atsisako suteikti naujos informacijos apie tai kur pristatyti prekes, mes pasiliekame teisę spręsti ką su jomis daryti toliau, pinigai už paslaugas ir prekes negrąžinami.

Atsiprašome už nepatogumus. Ačiū.

Keitimas

Kartais mums tenka daryti gėlių sukeitimą, išsaugant puokštės išvaizdą ir kainą. Ne visos gėlės yra prieinamos šiuo momentu. Vyrauja sezoninės gėlės.

Visi gėlių keitimai puokštėse daromi suderinus su klientu. Jei gėlių keitimo metu mums nepavyktų susisiekti su užsakovu, tam kad įvykdyti užsakymą laiku, pasiliekame teisę, padaryti keitimą savo nuožiūra, gali būti nesezoninės gėlės keičiamos sezoninėmis bei skirtis gėlių atspalviai nuo matytų nuotraukoje. Nei kaina nei puokštės dydis nuo to nesikeis.

Gėlių ir puokščių pristatymas Vilniaus mieste. Elektroninė parduotuvė flowersbar.lt – Jūsų patikimas gėlių pristatymo partneris.

Mūsų siūlomos gėlės internetu ir gėlių pristatymas Vilniuje patenkins klientą 100%!

___

Daiktų grąžinimas

  1. Kiekvienos el-parduotuvės parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
  2. Įsigytų daiktų grąžinimas galimas vadovaujantis Civilinio kodekso ir Mažmeninės prekybos taisyklių, patvirtintų 2001 m. Birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimo Nr. 738 redakcija, toliau – Mažmeninės prekybos taisyklės).
  3. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
  4. grąžinama prekė privalo būti pilnai sukomplektuota;
  5. grąžinama prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta ir būti nepraradusi prekinės išvaizdos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  6. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas).
  7. Nesilaikant išvardintų sąlygų Pardavėjas pasilieka teisę daikto grąžinimui nepriimti. Jei prekė yra grąžinama ne dėl prekės kokybės, prekes Pirkėjas privalo grąžinti savo transportu.
  8. Kai grąžinama nekokybiška prekė, vadovaujamasi šios Sutarties punktu 6.4.
  9. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 – 6.22811 straipsniuose įtvirtintomis nuostatomis.
  10. Tinkamos kokybės gėlės ir augalai nekeičiami ir negrąžinami. Vadovaujantis LR Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 „Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimu, reikalavimas pakeisti www.flowersbar.lt e-parduotuvėje nusipirktą kokybišką prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus – netenkinamas. Išimtys gali būti taikomos, jei pirkėjas į www.flowersbar.lt administraciją kreipėsi tą pačią pirkimo dieną, kartu pateikdamas pirkimo čekį arba banko išrašą.

Atsakomybė:

  1. Pirkėjas yra pilnai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
  2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis el-parduotuve.
  3. Pirkėjas atsako už savo registracijos bei prisijungimo duomenų perdavimą trečiosioms šalims. Jeigu trečiosios šalys naudojasi Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pirkėjas atsako už trečiosios šalies atliktus veiksmus.
  4. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per el-parduotuvėje esančias nuorodas.
  5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius nuostolius.
  6. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

Apsikeitimas informacija:

  1. Prekių kainos el-parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM.
  2. Pirkėjas atsiskaito už prekes banko pavedimu – išankstiniu apmokėjimu, kai Pirkėjas jam priimtinu būdu, perveda pinigus į Pardavėjo banko sąskaitą.

Baigiamosios nuostatos:

  1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais bei šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.
  2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu kreipiantis žemiau nurodytais kontaktais. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
  3. Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS). Prašymo/skundo formos pildymo metu prašome naudotis žemiau pateiktais www.flowersbar.lt rekvizitais.

Tel. +370 623 80008 El. paštas info@flowersbar.lt

Nemėžio autodalys, UAB
Į.k. 303099161
Baltarusių g. 10B-1, Nemėžio k., LT-13262 Vilniaus r.